Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Illa... jag mår illa

Publicerad 2011-05-21 08:52:50 i Allmänt,

Blev inte mycket sova i natt. Jag ville vara vaken när Hampus kom hem 23 så somnade inte innan dess. Sedan såg vi ett avsnitt av en serie och ungefär precis då jag bestämde mig för att sova vaknade Nico och totalvägrade somna om. Han grät och grät, mer och mer hysteriskt. Efter en timma gav vi honom till och med lite mat men inte heller det hjälpte. Så tillslut fick han komma till oss i sängen där han satt helt stilla och myste mellan oss en nån halvtimma. Då blev vi lite nostalgiska och pratade om hur det var när han var pytteliten och sov mellan oss.

Efter nån halvtimma började han dock klättra runt och då la vi honom i sin säng och han somnade efter ett litet tag. Då var klockan 03.30 och jag gråtfärdig av trötthet.
07 imorse ville han upp och jag var så trött att jag mådde illa. Gick upp med honom men när jag skulle ge frukostgröten mådde jag så illa att det svartnade för ögonen och jag var på väg att börja kräkas så Hampus fick ta över så jag kunde lägga mig en stund. Nu mår jag lite bättre, men inte bra om man säger så. Har dock lagr Nico en stund nu så hoppas att han kan sova nån timme så jag kan vila lite till.

Nu kan jag bjuda på några bilder förresten...


Blev inte så bra bilder på Nico och Maja för de rörde sig så mycket hela tiden, men här vågar Nico från sin trygga stol klappa lite på lilla söta Maja.




Lycklig bus-Nico har fått tag påen penna på bordet. Jag sitter bredvid beredd att fånga då jag alltid tror att han skall falla och köra pennan i ögat på sig själv.



Gosig Nico i soffan med mig och Barbapapa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela