Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Hoppsan

Publicerad 2011-05-09 10:20:13 i Allmänt,

Nico åt inget i natt heller men vaknade sina vanliga tider, drack lite vatten och somnade om. Sedan vaknade han för morgonen klockan 06 och åt sin ersättning, jag bytte hans blöja och han fick komma upp.
Jag var dock aptrött och efter en timma tänkte jag att han nog kunde sova en stund till. Så jag la honom i sängen och han somnade, och jag somnade. Brukar ju inte ställa väckarklocka för liten brukar ju väcka mig vare sig jag vill eller ej ... men inte idag. Jag vaknade 09.40 och tänkte att "va fan har han inte vaknat för??!"... rusar in i hans rum och tänder ljuset. Där ligger en yrvaken men glad liten plutt och undrar vad ståhejet handlar om..hehe.

Så han fick äta sin frukostgröt nästan en timme senare än vanligt. Så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela