Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Äldre och äldre

Publicerad 2011-05-23 07:18:22 i Allmänt,

Här sitter jag och fyller år. Kan sakna födelsedagarna när man var liten och med ompysslad. Nu får jag mer pyssla om. Nico har inte riktigt lust (eller förmåga) att ta hand om sig själv trots att det är min dag. Han grattade med en timlång skrikfest i natt istället.

Nu har jag tills 16 på mig att städa i ordning. Inga större problem egentligen då städningen kanske tar högst en timma. Problemet ligger väl mer på energinivå. Mår dessutom illa då jag är nervös då... ja, av andra skäl som jag skriver mer om senare. Man skriver aldrig om saker som kan jinxas.

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2011-05-23 12:36:09

GRATTIS!



Hoppas du får en bra dag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela