Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Vad jag vill ha...

Publicerad 2011-03-28 20:25:13 i Stuff,

Såg så mycket söta saker på Lindex som jag vill ha. Om man bara hade haft lite mer stålar att bränna. Men framöver tro jag att dessa saker kommer införskaffas i alla fall.


Denna lilla jacka stod jag länge och höll i. Ska jag, ska jag inte? Tillslut la jag tillbaka den.... för denna gången.


Jag hoppas såå att dessa finns kvar när plutten börjar gå... eller kanske köper dem innan... i en lite större storlek. Vill verkligen ha dem för de är så himla söta.

Verkar det som jag har en viss kärlek vad gäller Bamse tycker ni? Men hallå. han är ju världens snällaste björn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela