Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Pysseltankar

Publicerad 2011-03-01 07:14:15 i Allmänt,

Jag funderade ju på att köpa insatser med skåpsluckor till min bokhylla i källaren. Skälet var att jag har massa pärmar där och pärmar är så satans fula att titta på.
Har dock kommit på en billigare lösning nu. Skall köpa tyg av något slag och klä om pärmarna istället, eller kanske någon typ av papper eller vaxduk... Antar att när det kommer till Hampus pärmar så får jag göra ett slags överdrag som man kan ta bort... så han inte verkar ocool inför sina vänner om han någon gång skall visa något i en pärm :)
Hur det hela skall gå till får jag lösa senare.

Åååååh vad jag önskar att vi hade ett eget släp. Innan vi kan få hem spänplattor så kan vi inte göra väggen i källaren och innan den är klar kan liksom inget annat heller bli klart.
För er som nu sitter och undrar vad exakt det är vi behöver köpa i trävaruhandeln (jag vet att ni vill veta..haha) så behövs det köpas:
2 styck stora spånplattor till väggskapande
4 styck taklist till vägg nere samt vägg uppe.
1-2 styck golvlist till vägg nere
2 styck "kantbräda" till vägg uppe och nere
Material för att bygga en grind till trappan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela