Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Och en liten klapp på axeln till mig

Publicerad 2011-03-06 18:54:59 i Allmänt,

Hampus var trött idag och på inte så bra humör. Han tycker det är stökigt hemma och det gör att han blir sur. Inte så att han säger att det är mitt fel, men han blir bara trumpen och missnöjd. Därför bestämde jag mig för att röja lite när han gått till jobbet så han kan vara glad imorgon på sin lediga dag.

Jag askade ur pannan, fyllde på pellets och satte igång den. Jag städade kök, vardagsrum och lite i sovrummet och sedan gjorde jag rent kattlådan. Sedan blev jag trött. Lite får han göra själv imorgon :)

Nico har somnat men vaknar väl om nån timma eller två och vill äta. Skall ta och äta lite själv nu och ta det lite lugnt. Imorgon skall jag åka och köpa mer betongfärg för den tog slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela