Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Not just for girls

Publicerad 2011-03-30 14:37:15 i Nytt på bebisfronten,

Jag trodde innan att det "bara var flickor" som hade strumpbyxor. Skämmes på mig vilken fördom. Idag inhandlade jag därför ett par strumpbyxor med halkskydd till Nico och han blev genast mer rörlig och mycket mer nöjd (för en liten stund). Nu tänker jag ett par, jag köpte ETT par... var ju dumt... Borde köpt fler.

Lustigt var det när jag i affären insåg att storlekarna var i cl och inte hade en endaste aning vilken storlek Nico kunde tänkas ha. Upp med iPhonen och in på FB där jag hittade en annan mamma i chatten som jag kunde fråga. Köpte 80 cl och det var en bra storlek till en liten knubbis som min goskorv.





Med en uggla på baken.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-03-30 18:53:51

dom är lixåm huuuur söta somhelst :D om du åker dit fler ggr får du gärna köpa ett par åt mej hihi :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela