Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nicos nya favoritsysselsättning

Publicerad 2011-03-06 18:51:27 i Allmänt,

Nico har börjat med en ny grej. Han vill gosa, på sitt eget vis. Han vill att jag ligger med honom på madrassen på golvet och kramar honom. Själv varierar han mellan att pilla med mitt hår, stryka mig över kinden (vilket sedan leder till ett rejält nyp eller ett finger i ögat alternativt munnen) och gapa stort för att sedan dyka på mig och försöka äta upp mig/pussas. Ja jag vet faktiskt inte om det är hans version av pussar eller om han bara bestämmer sig för att smaka på mig.

Konstigt att något som 95% av tiden gränsar till misshandel kan vara så mysigt :)

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-03-06 19:09:51

kerstin gör lika, tror det är deras försök till pussar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela