Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Morgonlista

Publicerad 2011-03-01 05:50:04 i Självcentrerat,

Lista snodd från Egoinas blogg, man hon hade snott den i sin tur så då kände jag att det var ok.

När vaknade du imorse?
Strax innan 5... högst ofrivilligt

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
"Neeeeej... somna oooom"

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Haha, om jag hade ringt någon vid den här tiden hade jag nog inte blivit så populär.

 

Vilket humör är du på?
Trött och nervös.

 

Vad har du på dig just nu?

Trosor, mjukisbyxor, Hampus huvtröja och raggsockor med halkskydd från Gökis


Har du ont någonstans?

Inte mer än vanligt

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

Hamburgare "med allt" från Scangrillen i Stenungsund som inte finns mer eller pastasallad från McDonalds, som inte säljs längre. Taskigt läge.

Hur mycket var din senaste lön på?
Får ingen lön men min föräldrapenning låg väl på 11 000 typ.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Mat till Nico.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

Kollade min mail

 

Vad ska du göra idag och ikväll?

Ta prover hos läkaren, besikta bilen, städa och dona hemma

Vilken är den första låten du sätter på idag?

Vad som än råkar vara på MixMegapol när jag startar bilen... ett ganska begränsa antal låtar man har att gissa på med andra ord. Kanske Meredith Brooks med Bitch eller Mr Big med To be with you? De tycks gilla de låtarna för tillfället.

 

Varför ska man läsa din blogg?
Fråga inte mig.... varför inte?

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

Skulle gissa att jag gjorde nästan exakt samma sak...

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

Nej... om inte sköterskan på vårdcentralen säger "Oooh... du har det vackraste blod jag någonsin sett"

 

När fotade något senast, och vad?

Nico i bilen på vägen hem från stan i förrgår

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Mat och snus kanske jag köper.... annars inget som jag vet

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

En soffkudde (sitter på sniskan i soffan så att säga)

Vad tror du att klockan är?

Kvart i 6 eller så

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Jag hade frågat Nico varför han släpar sin stackars mamma ur sängen vid 5 på morgonen när han vill lägga sig och sova igen efter en halvtimma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela