Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Mina favoritmonster

Publicerad 2011-03-24 19:58:34 i Nytt på bebisfronten,

Min underbara man lät mig lägga mig och sova mellan 12 och 15 idag. Var helt sagolikt skönt, men nästan ännu härligare var det att vakna och höra Nicos skratt från vardagsrummet. Låg länge och bara lyssnade med ett leende på hur de busade där ute. De lekte Nicos favoritlek - monsterleken. Man gapar stort och morrar åt varann som monster Gaaaarrrrgh :)



Snacka om lycklig bebis som hade fått leka med sin pappa i nästan två timmar efter sin lunchlur :)

Under dagen har vi sedan grejat i källaren. Målat, flyttat saker och istället för att bygga en vägg så tog vi bort en. Kommer bli så fint.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-03-24 21:17:20

Helt underbart att se:) Klart att lilltrollet gillar sin häftiga pappa:). Vad skönt att du fick SOVA!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela