Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Mellanläge

Publicerad 2011-03-27 22:02:43 i Allmänt,

Jag har hamnat mitt emellan. Sådär när man är skittrött men inte kan somna eftersom man samtidigt har värsta motivationen att göra massa saker, men man orkar inte röra sig så man bara ligger där och tänker på allt man vill göra men inte orkar göra.... ja, ni fattar.

Nico sover sedan länge nu. Hans dag blev helt skruvad, kanske på grund av sommartiden. Först ville han inte sova alls på dagen, sedan ara grät han och sedan slocknade han utan att ha ätit sin kvällsgröt. Lyckades dock lura i han en stor flaska välling så förhoppningsvis står han sig.

Kan förresten också passa på att berätta att det är synd om mig. Ont i handleden som faen efter målandet. Inte handleden som målar dock utan den som hållt i färgburken. Det är inte lätt att vara klent byggd.

Men nu skall jag lägga mig. Jag, min onda handled och en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela