Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Matstunder i bilder

Publicerad 2011-03-11 12:56:15 i Nytt på bebisfronten,

Idag strax innan nio kände Nico att det var dags för frukost...


Ge mig maaaaaat!! Nuuuu!!!


Jag varnar dig! Jag vill ha min mat nu!


Skoja bara... skulle aldrig hota dig mamma :)


Jag kan äta på händerna så länge...


...eller kanske kan man hitta nåt här från igår?


Vad trött jag blir på det här...

Senare på dagen var det dags för lunch. Då åt han en halv burk matpuré, en hel förpackning broccoli/päron/äpple men när han fortfarande verkar sugen så gjorde jag en liten smörgås åt honom av ett dubbelvikt smörgåsrån med smör emellan... Och det var gott det! Och kletigt!


Lookie lookie.. no hands!


Vad? Har jag något i ansiktet?


Är det slut nu?

Min kladdiga lilla sötnöt <3

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-03-11 15:24:20

Åh vad go han é:)

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-03-12 13:50:05

Sååå.... härligt rolig tolkning av bilderna. Nico är för härlig i alla hans ansikts uttryck :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela