Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Huvudvärk

Publicerad 2011-03-18 19:34:22 i Nytt på bebisfronten,

Jag kan inte ens tänka så ont i huvudet har jag. Känns som det skall explodera. Inte har det blivit bättre av att Nico haft någon slags glädjeyra efter att ha fått bajsa och gallskrikit konstant och krävt full uppmärksamhet för att inte vråla ännu mer. Han har inte nöjt sig med stilla lek, nej då, han har velat bli upplyft och flyga, hoppa, "kastas" hit och dit... full action skulle det vara hela tiden. Och även om hans glada jätteleende värmer så trodde jag att jag skulle kollapsa ett tag.

Ordet barnmisshandel har också fått en helt annan innebörd efter att jag blivit närapå flintis efter alla gånger Nico slitit mig i håret, han har rivit och nypt mig i ansiktet, nästan slitit av min näsa och försökt peta ut mina ögon. Allt samtidigt som han "äter upp mig" vilket är hans pussar med öppen mun. Det är verkligen som om han har den där känslan "jag tycker om dig så mycket att jag nästan måste mosa dig". Overload av mys som tar sig uttryck i en fysisk attack. Det är helt underbart charmigt och man vet att det är en handling full av kärlek men satan vad ont man får.

Nu sover han dock min lilla plutt och jag hoppas att det blir en lugn natt för min skalle klarar snart inte mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela