Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Hej hopp

Publicerad 2011-03-31 18:02:27 i Allmänt,

Idag har Nico haft en ganska bra dag faktiskt. Han var varit glad och lekt en hel del själv. Nu sover han. Vilket innebär att han kommer vara vaken lite längre ikväll, men det verkar passa honom bättre just nu.

Imorgon skall jag nog hälsa på mamma och pappa och så är det en hel del paket som nog kommer på posten. Har köpt några småsaker från Jotex och så kommer Hampus mycket efterlängtade nya dator.
Jag har också köpt byxor till Nico på  Tradera som skall komma när som helst.

Idag köpte jag även en leksak till honom på Tradera. En Fisher Price stapelgrej med ringar och en stjärna i toppen och så blinkar saker och spelar musik när man staplar dem... en bra beskrivning va?..haha. Jag tror han kommer gilla den i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela