Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

God morgon kära vänner

Publicerad 2011-03-14 08:32:27 i Nytt på bebisfronten,

Hampus hade Nico i natt och jag fick sova tills jag vaknade av mig själv, vilket var strax efter 7. Såå härligt att inte vakna av en skrikande bebis och tvingas upp halvt i sömnen.
Han ville dock upp när ag gick upp, åt lte och lekte med glatt humör men sedan blev han lite gnällig för att han fortfarande var trött så jag la honom i sängen. Han sover nog inte riktigt men ligger och småpillar för sig själv.
Jag försöker se om jag kan få mat och sovtider att bli ungefär samma som igår då det är bra när han somnar lite senare som han gjort i några dagar nu.


Så här roligt var det att ligga bland alla leksakerna på madrassen i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela