Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Fail

Publicerad 2011-03-21 08:18:50 i Allmänt,

Nico sov inte bra i natt. Han vaknade en miljard gånger (kändes det som) och bara gnölade. Tillslut när klockan var runt 03.30 så orkade jag inte mer och bara gav upp och gav honom lite ersättning så att han somnade ordentligt... trodde jag. Han hade ett gnölpass vid 5 sen ändå. Ett litet nederlag kan man säga.

Han sov till 8 sen dock så hann sova lite lite till innan han skulle upp. Nu ålar han runt lite på golvet. Hade gått mycket bättre om han inte hade så sprattliga ben som sparkar i marken tills han får ont i tårna och blir på dåligt humör. Men jag tänker att kanske hans usla humör det sista i kombination med hans nya kunskaper innebär att han är i någon utvecklingsfas. Hoppas det för om det är en fas innebär det att den är övergående.

Gårkvällen spenderade jag och Hampus med att äta godis och se de sista avsnitten i den sista säsongen av 24. Nu är det över. Känns nästan lite sorgligt. Finns ingen tv-serie som är så beroendeframkallande och spännande. Den serien måste ha de grymmaste manusförfattarna.

Well well.. nu måste jag ha koll på den lilla ålande bebisen.

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2011-03-21 17:59:54

Prison Break och The Shield är också två riktigt bra serier som man knappt inte kan slita sig från.



The Shield såg jag och Larz under graviditeten och dagen innan Jonah föddes såg vi sista delen i sista säsongen =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela