Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Ett litet mirakel

Publicerad 2011-03-17 10:15:19 i Nytt på bebisfronten,

I natt sov Nico heela natten!! Ingen nattmatning, inget vakna och gnälla... ingenting. Eller ok, han somnade 20 och runt 21 fick jag sätta i nappen en gång, men sedan sov han stillsamt tills klockan var 6. Då var han pigg och hungrig så då fick han äta 120ml ersättning.

Nackdelen var väl att jag i all glädje helt glömde bort hur rutinerna såg ut så lät honom sova 8-9 fast han skulle ha sovit 9.30-10.30 så nu skall jag försöka hålla honom vaken tills nästa egentliga sovpass klockan 13. Tror det kommer gå för just nu är han pigg och så skall han äta frukt 10.30. Sedan skall jag klä på honom och vi skall åka och hämta bilbarnstol och handla, så innan vi kommer hem igen är nog klockan 12 i alla fall... och en timma extra skall jag väl kunna aktivera honom.

Hoppas bara att det inte var en engångsföreteelse utan att det håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela