Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Borde

Publicerad 2011-03-03 08:27:10 i Allmänt,

Jag borde börja fixa här hemma nu. Skall få besök av vänner sedan och innan de kommer skall jag ha hunnit:
* Tvätta håret
* Städa övervåningen (plocka undan samt dammsuga främst)
* Gjort en pastasallad
* Matat Nico
* Bytt kläder på mig och Nico
* Röjt en gång bland allt i källaren så de över huvudtaget kommer in

Så borde verkligen börja fixa... men min kropp väger tre ton och har växt fast i soffan.

Dessutom borde jag ta reda på exakt vilken av brandvarnarna det är vars batteri börjar bli dåligt... då och då hör man ett jävla tjut men lyckas inte lista ut varifrån.

Fan... det jag egentligen borde göra är att bli rik och skaffa mig slavar... det är vad jag borde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela