Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Tips till Nicos ettårsdag

Publicerad 2011-06-20 12:56:11 i Allmänt,

Här kommer lite tips till de som vill köpa födelsedagspresent till Nico när han fyller år :) Jag hittade nämligen en superbra sida på nätet med massor av fina barnsaker. Www.barnparadiset.se

Här kan man hitta bland annat sakerna nedan som jag tror att Nico hade tyckt om.


De hade den lilla gåbilen ovan som är supersöt :) Och även gunghästen nedan som jag älskar. De hade massor av olika gunghästar.

Denna lilla söta fåtöljen.

Ett litet aktivitetshus.


Denna mätsticka funderar jag på att köpa.


Egentligen hade vi tänkt köpa en bärbar DVD till Nico men han är nog för liten för det så blir kanske aktivitetsbordet ovan istället. Känns som något han skulle tycka om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela