Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Sov litt till

Publicerad 2011-06-14 09:18:31 i Allmänt,

Nico somnade om vid 07 och vaknade igen strax innan 09, så jag passade på att sova jag med. Drömde att jag var på Ullared men att det förvandlats till någon orientisk bazar med trånga små gränder och mystiska små butiker - och mitt i allt låg Fiskarhedenvillan där jag tittade på hus.

Nu har både jag och lilleman ätit frukost och är båda på mycket trevligare humör.

Läste förresten en ny deckare häromdagen. Bittrare än döden hette den och minns ej de svenska författarnas namn. Den var ok, läsvärd, men utan riktigt flyt.... och hakade upp mig på att de på var och varannan sida skrev om ull. Det var ullstrumpor, ulltröjor och doft av blöt ull mest hela tiden.... och såååå ofta används inte ullkläder i min värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela