Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Loppis med lillebror

Publicerad 2011-06-18 16:52:15 i Allmänt,

Idag vart jag och Nico iväg på loppis med lillebror. Insåg dock att det kan vara lite avigt att gå på loppis med en stor barnvagn. Var lite svårt att titta på allt och ville undvika att köpa hem saker som man egentligen inte har plats för. Blev dock ett litet väggvitrinskåp som jag skall måla vitt.

Efteråt åkte vi till mamma och pappa och var där en stund.
Nico skötte sig bra hela dagen och var på solskenshumör men då han inte sov var han ganska trött i slutet och sov som en stock i bilen hem och sedan en timme till efter det.

Trots detta har han varit trött och grinig sedan han vaknade och vill nog egentligen lägga sig igen men han får i alla fall vänta 45 minuter för jag vill gärna slippa att gå upp mitt i natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela