Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Jag vill...

Publicerad 2011-06-08 08:46:21 i Allmänt,

Åh vad jag hade velat åka till Sweden Rock... fast det vill jag ju varje år. Nån gång när Nico blivit lite större skall vi åka dit allihopa med husvagn eller husbil.

Just nu får jag väl vara nöjd med att han sov bra större delen av natten. Han vaknade bara runt 4 då Hampus gick upp men somnade sedan om och sov till 06.30 eller så. Han är dock på gnäll och gnöl humör vilket förstärks av att han klättrar runt och slår sig hela tiden.
Jag är också nöjd med att vi fixade i källaren igår så att det faktiskt ser ganska fint ut där även om det är lite småsaker kvar att göra. Idag blir det till att städa övervåningen ordentligt.

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2011-06-08 16:39:31

Hur mår du nu Emma? Hoppas du känner dig bättre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela