Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En väldigt bra dag

Publicerad 2011-06-03 17:06:12 i Allmänt,

Sommarväder, bra besked och gosig bebis samt underbar man... Kan inte bli så mycket bättre :)

Insåg också att jag spenderar för mycket tid hemma när jag verkligen NJÖT av att sitta och åka buss ensam i en timme. Helt underbart :)

Nico hade dock saknat mig när jag var borta och blev överlycklig när jag kom hem. Nu ålar han runt i bara blöjorna och kommer då och då och kollar läget hos mig. Han satt och drog i min kjol jättemycket och jag fattade inte varför tills han böjde sig ner för att nå att gosa med den. Gullunge <3

Ser fram emot helgen nu. Hoppas verkligheten fortsätter att flyta på bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela