Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Dagen igår

Publicerad 2011-06-16 06:50:40 i Allmänt,

Igår åkte vi alltså till staden och hälsade på mitt gamla jobb. Orkade inte skriva när jag kom hem men var en trevlig dag. Var kul att träffa arbetskamraterna och få kramar av massa elever. Mysigt att känna sig lite saknad ändå. Nico tyckte det var superkul med all uppmärksamhet och skötte sig exemplariskt hela dagen.
Han vägrade dock sova i vagnen först men senare på dagen kunde han inte hålla sig. Det var när vi efter skolbesöket satte oss på en restaurang och åt lite tillsammans med några vänner till Hampus som Nico sakta slappnade av och somnade till.

Innan vi åkte hem hann jag med en snabbis in i pocketbokhandeln också och fick med mig tre hem.

Trodde Nico skulle sova som en stock länge efter den långa dagen men han vaknade tidigt i morse den lille skrutten. Dock har jag kunnat ligga i soffan och läsa nu på morgonen medan han har skött sig själv och lekt på golvet. Helt otroligt att han äntligen verkar kunna bli mer självständig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela