Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Vad sysslar jag med?

Publicerad 2011-07-24 20:22:14 i Allmänt,

Ja den frågan kanske någon ställer sig.

Idag har jag och skrutten varit hos hans mormor och morfar. Jag skulle väga mig... har nu gått ner 1,2 kg... det var la roligt.

Nico har varit på ganska gott humör idag, men blev dåligt med sömn så hoppas han sover som en stock i natt.

Själv har jag ju spenderat alltför lång tid med att försöka välja ut foton till Nicos fotobok jag skall sammanställa efter hans födelsedag. Usch vad svårt. Kommer bli en dyr historia.

Nu skall jag kollapsa ner i sängen och kanske läsa, kanske sova, kanske smygtitta på facebook via mobilen.

Imorgon är den stora "Nu måste vi fan ta tag i saker"-dagen. Städa, bära skräp, fixa ute och inne och allt däremellan typ. Komma ihåg att ändra mammaledighetsdagar på FK också. Påminn mig om det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela