Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Underligt humör

Publicerad 2011-07-03 20:19:19 i Allmänt,

Har en liten svacka igen. Vet inte varför. Trött är jag ju, men inte mer än vanligt. Dock är det ju detta med smärtan i kroppen och en känsla av att vara helt isolerad. Vill ju så gärna träffa folk men klarar inte riktigt av att ta mig några längre sträckor, kroppsligt och mentalt.

Nico är dock helt underbar. Tar på krafterna att hålla koll på honom hela dagarna, men han är sådan solstråle och bara full av bus, och så kommer han och vill pussa mig titt som tätt. Finns inte ord för den kärleken! Dock vill han ju inte sova och det tär på mig att han gråter så varje gång.

Imorgon är det Hampus födelsedag och skall fira honom innan han skall iväg till jobbet. Två dagars jobb och sedan har han ledigt i fem dagar, men två av dem går bort lite för han skall iväg till körskolan. I helgen kommer dock hans systar på besök vilket skall bli trevligt.

Skall nog försöka sova nu kanske... men min hjärna går på tomgång och vill inte stänga av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela