Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Tips

Publicerad 2011-07-13 10:10:26 i Allmänt,

I mammagruppen har pratats en del om bra och icke-bra mattillbehör till bebisar. Därför vill jag tipsa om märket Nuby, som i alla fall jag har tyckt varit toppen sedan jag köpte dem.
Jag köpte produkterna nedan så kan bara uttala mig om dem.


En pipmugg med silikonpip. Eftersom den är mjuk så är den lätt för barnet att dricka ur, vilket har passat Nico perfekt.


Skål med sugpropp (sugkopp?) under. Tycker den sitter fast bra även om jag egentligen hade önskat att själva skålen var lite större.



Gaffel och sked som jag tycker fan fina. Nico gillar dem även om han inte kan använda dem riktigt än.

Köpt på ICA Maxi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela