Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Smälter bort

Publicerad 2011-07-06 18:50:15 i Allmänt,

Farao vad varmt det blev plöstligt. Smälter bort här. Svetten bara rinner. Försöker svalka mig med en öl men har så dålig alkoholtolerens nu för tiden att jag kände mig packad efter en halv.

Hemma från Kungälv nu i alla fall. Blev McDonald och strosande på ICA Maxi. Fattar ni vilket tråkigt liv jag har när jag ser fram emot och tycker det är skitkul att få gå runt på ICA Maxi!? Haha.
Köpte i alla fall tre pocketböcker och så hittade jag en matskål till Nico med sugpropp under, som jag letat efter, och var då bara tvungen att köpa en matchande drickflaska..hehe. Lila. Mucho fina.

Har förresten varit lite jobbigt att åka bil med Nico det sista då han skriker för full hals, för att han tycker det är skojigt att skrika. Men idag satte vi på Bandit Radio och Nico älskar rock så då satt han instället och diggade och viftade med sina små armar :)

När vi kom hem fick han ett snabbt bad innan kvällsmat och nu hoppas jag att han vill sova snart, men än så länge är han inte på humör.

Dags att fortsätta smälta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela