Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Och till något helt annat

Publicerad 2011-07-20 17:55:33 i Allmänt,

Jag sitter ju fortfarande och drömmer om husbygge och inredning titt som tätt. Av någon anledning mycket badrum... kanske för att jag saknar ett badkar ända in i själen.

Tycker om IKEAs badrumsinredningar förresten. Serien Flåren... skumt namn... är fint. Kan hända att jag redan nämnt detta i bloggen, but I don´t care.


Jag vill ha handfatet och skåpet ovan.

Nu har jag hittat massa badrumsgrejer på Jotex som jag vill ha också... och de kostar inte så mycket så kanske att jag köper det och spar det tills den dag jag kan bygga hus. Kanske skumt att köpa inredningsdetaljer som man spar i några år, men tänk om jag inte hittar det då... då grämer jag ju mig.



Det jag vill ha är sakerna ovan. Toapappersförvaring, toapappershållare och krokar med små fjärilar på. Supersött. Hampus kommer med största sannolikhet hata det, men jag vill ha det ändå. Får tjata lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela