Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nästan sovmorgon

Publicerad 2011-07-11 07:40:56 i Allmänt,

Nico vaknade till några gånger i natt och var lite ledsen, men kompenserade med att sova till 06.30. Så jag var nästan pigg när jag gick upp. Var så pigg att jag inte ens lade märke till att Nico fortfarande ville ta sin morgonlur, förrän han började gosa med en såg av plast och småsnyfta för sig själv på golvet.
Naturligtvis vill att inte erkänna att han är trött och ligger och smågnäller för sig själv i sängen, men sover han inte en stund till nu så kommer han smågråta hela dagen så han har inget val.

Idag är frågan om jag bara skall vara hemma eller om jag skall ta mig en tur någonstans. Får fundera på saken en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela