Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Lillprins bus

Publicerad 2011-07-13 10:28:49 i Allmänt,

Nico vaknade vid 4 imorse med... suck. Han somnade så småningom om, men det var mycket gnäll och han vaknade då och då. Dessutom fick jag störd djupsömn så kunde inte riktigt somna om (hann dock somna till och drömma en underlig dröm där jag letade efter ett värdefullt smycke min kusin hade designat och sedan gömt i en biblioteksbok någonstans. Jag fann det och alla blev glada och jag fick en kram av Arge snickaren...weird).



Nico tycks ha något av en gnällig dag igen. Han busar runt men minsta lilla grej så bryter han ihop. Tillslut kände jag att det var dags för hans morgonlur. Han gallskrek bara vi gick mot sovrummet och vrålade när jag la ner honom, men så fort han fick napp och snutte så sa han bara mmmm och somnade.


Nico använder lekställningen som gåhjälpmedel. Han flyttar den en bit fram och går sedan efter. Som en liten pensionär.


Nico läser i sin favoritbok... eller läser vad kanske att ta i... tittar gör han.

Själv sysslar jag med Viktväkteri för att bli en milf och försöker få saker gjorda... men ytterst lite görs. Nu skall jag vila... kanske dock inte räknas som att göra något.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-07-13 10:59:53

Mormors lille "gubbe" smart att hitta sin egen rullator;))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela