Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Here we go again

Publicerad 2011-07-18 07:00:21 i Allmänt,

I natt vaknade Nico nästan en gång i timmen, ena katten förde väsen och sedan ville Nico upp strax efter 6. Jag har med andra ord inte haft någon djupsömn alls. En gång under natten fick jag sova två timmar i sträck, nästan, and that is it.

Nu är jag så trött att jag mår illa och har ont i huvudet. Det är "min" morgon men Hampus sa att jag kan väcka honom vid 9 så tar han över så kan jag sova två timmar eller så innan jag skall köra honom till Kungälv för sina körlektioner. Själv passar jag på att handla då och sedan skall vi en sväng och hälsa på pappsen som är ensam hemma när mamma är bortrest.

Skall även väga mig och se om en veckas viktväkteri har gett något resultat. Känns så. Jag ska bli milf till 2012, så e det bara. Kommer dock aldrig bli het i bikini igen med de satans bristningarna jag har på magen... men man kan inte få allt här i  världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela