Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En obekväm känsla

Publicerad 2011-07-11 09:42:05 i Allmänt,

Jag har en sådan där olustig känsla i magen idag. Ni vet, en sådan där känsla av att man har glömt något mycket viktigt men inte vet vad. En känsla av att något kommer gå riktigt åt helvete. PMS? Jag kan få sådana känslor då... eller så har jag glömt något... något riktigt viktigt.... men vad?

I vilket fall som helst skall jag och Nico åka till torget om ett tag och möta upp mamma. Bara hänga lite och kanske ta en fika eller så... för att det är segt att bara vara hemma.



Mina älsklingar. Bilden tagen av faster Agneta.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-07-11 21:34:19

Himla fin bild på far och son:)) Puss på er alla tre.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela