Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Chock och shopping

Publicerad 2011-07-22 18:24:21 i Allmänt,

Befinner mig lite i chock efter nyheterna om explosionen i Oslo, men vill inte att denna blogg skall innehålla mina katastroftankar och världskrigsrädsla så släpper det ämnet efter att ha skickat tankar till de drabbade.

Idag blev det ju en sväng till Lindex igen där det var slutrea. Blidde två linnen till mig och en brun kofta till Nico samt vad jag antar var en av förra årets höstjackor som reades ut. Fick en fin varm höstjacka till Nico för 200 kronor. En grön med prickar i en mörkare grön nyans. Jag tycker ju egentligen mest om jackor i ganska neutrala färger men den var billig, bra och lillen passar i grönt så det blev toppen.

Nu skall det lagas mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela