Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Sov nu bebis

Publicerad 2011-01-30 20:20:07 i Allmänt,

Nico har sovit lite oroligt som han alltid gör de första två timmarna men nu hoppas jag att han håller sig lugn, för nu har jag fixat med räkningarna och tänker lägga mig i sängen med ett nytt nummer av YourLife och bara njuta och slappna av. Kanske till och med hinna dåsa lite innan Nicos första mål mat, och sedan hoppas jag att han sover som en stock i många timmar så jag kan samla lite energi.

Imorgon skall shoppas lite barnkläder och pysselsaker hade jag tänkt mig. Trots tröttheten är jag på ett soligt humör känner jag. Hade varit ännu trevligare om huset inte såg ut som det skett en husrannsakan här... en sådan där när poliser i mängder bara stormar in och river ut allt ur hyllor och skåp. Men man kan inte få allt här i världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela