Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Sofia har makt :)

Publicerad 2011-01-03 07:50:51 i Allmänt,

Varje gång Sofia länkar till min blogg får jag 50% fler läsare den dagen. Vilket inflytande hon har! :)

De dagarna blir jag lite glad. Dagen efter blir jag lite sur för att läsarantalet sjunker igen. Why? Vad det ni läste lite sådär ointressant så ni inte vill läsa mer? Har ni dåligt minne och glömmer mig en sekund senare, eller för lata för att leta upp min adress igen? Eller är det kanske så att Sofias makt är så total att ni enbart läser det Sofia beodrar er att läsa?

Kom igen nu pojkar och flickor, berätta för moi vad ni känner... Vad saknas? Vad vill ni läsa mer om? Tänk på att jag kan behöva lite hjälp... inspirationen sinar lätt när allt man ser är insidan av sitt hus dagarna i ända.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-01-03 08:33:47

dom borde stanna tycker jag! :)

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-01-03 18:56:22

jag gillar din blogg och läser varje dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela