Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Snärjda tår och seriemördare

Publicerad 2011-01-29 11:31:45 i Allmänt,

Idag upptäckta jag något hemskt. Ett långt hårstrå, från mig eller Hampus, hade snurrat sig massa varv stenhårt runt en av Nicos tår.. typ ströp blodtillförseln helt. Fattar inte hur det gått till. Jäkla tur att jag konstant sitter och tittar på hans söta små tår så jag upptäckte det.

Nu har jag och Nico varit och handlat. Försöker nu roa Nico på olika sätt men han vill bara njuta av glädjen av att kunna gallskrika.

Sett Psychoville på SVT förresten? Tycker den är skitkul.

Sonen: Kan vi inte mörda 6 stycken.. då är vi seriemördare och inte bara massmördare.
Modern: Ja vi får väl se om vi ser nån gå omkring och skräpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela