Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Naken är bäst

Publicerad 2011-01-02 16:34:08 i Nytt på bebisfronten,

Efter att ha inspirerats av en i mammagruppen så tog jag en tor bit plastad frotté och la på en filt på golvet och lät Nico ligga helt naken en stund. Han kissade faktiskt inte en enda gång och vilken lycka det var för honom :)
Först låg han bara glatt fnittrande och klämde på sina egna valkar och kikade på sina fötter.

Sedan visade det sig att utan kläder är han mycket mer rörlig och han kunde vända sig både från rygg till mage och från mage till rygg, vilket han roade sig med upprepade gånger. Han försökte även krypa/åla men tyvärr var inte underlaget det bästa för det... men han drog in huvudet under sig och sköt upp ryggen nästan som om han skulle göra en kullerbytta i sina försök. Lite mer naket så kommer vi nog nån vart :)

Enda missen var att jag la hans blöja en bit ifrån honom och sedan lämnade jag rummet en snabbis och när jag kom tillbaka hade han lyckats få tag på den och hade skitskojigt. Han drog och prasslade med blöjan, och smakade på den (usch!), och var inte alls glad när jag tog den ifrån honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela