Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Morrn morrn på er

Publicerad 2011-01-04 10:07:41 i Nytt på bebisfronten,

Jag är relativt pigg idag då Hampus haft natten. Dock mensvärk :(

Nico har tydligen haft en någt underlig natt då han vaknat ganska ofta och velat äta mycket. Kanske någn tillväxt period?

Annars har jag ju känt att det börjat bli lite bättre. Även om det fortfarande tar tid att få honom att somna så har han känts mer harmonisk på något sätt. Eller så är det bara det att jag fått sova mer så jag är mer harmonisk?

Nu på morgonen var han dock på ett lite underligt humör. Han var ledsen utan synbar anledning. Inte så att han skrek eller grät mycket. Han satt stilla i mitt knä med putande underläpp, ögonen fyllda med tårar och bara gnällde lite. Som en liten plutt. Vet inte alls vad som var fatt, men nu verkar det bättre. Han är dock fortfarande ganska stillsam så får se hur han verkar må idag.

Själv har jag en hel del saker att ta tag i idag. Samtal som måste ringas och la di da. Väntar tills Hampus vaknar dock för det är så svårt att ringa viktiga samtal när Nico kan börja tjoa när som helst.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-01-04 10:27:40

han saknar kerstin ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela