Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Min gullunge

Publicerad 2011-01-24 14:43:19 i Allmänt,

Jag vet inte om han vet om att han skall bort ikväll och därför är sådär extra go idag bara för att jag skall länga extra mycket efter honom, men han har varit ett sådant underbart litet skrutt idag.

Även om han vaknade lite väl tidigt för min smak så var han en liten solskensbebis på morgonen och alldeles mjuk och gosig. Han har skrattat och pratat och varit alldeles full av glädje, även om han vrålade lite på mig när han åt gröt och tyckte att skedarna lassades in i hans mun för långsamt :)
När jag körde Hampus till bussen satt han i bilen och nästan småsjöng för sig själv. Man hörde bara ett stillsamt lalala från passagerarsätet.

Nu ligger han och sover en stund och sedan skall jag pussa massa på honom och så är det dags att åka till hans mormor och morfar när vi plockat upp Hampus vid busshållplatsen igen.

Trots den suddiga kvaliteten så är detta en av mina favoritblder på min lilla älskling.

Tänk att någon kan vara så underbar <3

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-01-25 10:56:35

Barnprat är ju det bästa som finns =) Så underbart att vakna till det, då glömmer man bort att man kanske sovit lite dåligt under natten =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela