Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Magsmärtor

Publicerad 2011-01-22 06:42:29 i Nytt på bebisfronten,

Har ligger jag har har ont i magen och tycker synd om mig själv. Ingen aning om varför egentligen, men så kan det vara.

Nico kom ju i säng runt 19 igår. Han vägrade ju dock äta kvällsmat så han sov oroligt första timmen och vaknade flera gånger tills han slutligen ville äta runt 20. Runt 22 hade han sedan en orolig period igen då han inte ville äta men vaknade ungefär fyra eller fem gånger.
Sedan sov han hyffsat till 24.30 då han åt och sov sedan till 04 då han åt igen.
Klockan 06 vaknade han och tyckte att det var morgon. Jag bytte hans blöja och försökte ge honom mat som han vägrade äta och la honom sedan i sängen igen där han nu ligger och pratar för sig själv. Hoppas att han somnar om snart.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-01-22 14:03:51

du jag tänkte på en sak. det sägs ju att man kan få bebisar att sluta äta på natten genom att ge vatten istället för ersättning. har ni provat det? som att det inte längre är intressant åså sover dom istället :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela