Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Lite ditt och lite datt

Publicerad 2011-01-15 14:46:44 i Allmänt,

Jag får motion med allt skottande jag gör. Idag fick Nico inviga sin nya mössa när han satt med ute och den satt som en smäck... han blev så söt så. Vilket jag hade kunnat dela med mig av om den jävla kameralsadden behagade dyka upp. Sedan blev han tokhungrig och satte i sig 200ml mat och ville sedan sova.. vilket han fortfarande gör.

Hampus är inte hemma utan åkte för att hämta hem lite studioutrustning som han haft stående någon annanstans... bland annat ännu ett mixerbord. Vi behöver en flyghangar för att få plats med alla hans saker. Kanske får gå ut och skotta mer sedan om de skall kunna komma in på uppfarten när de kommer hem. Om jag orkar.

Satt sedan om tittade på MAMs hemsida och såg massa saker jag vill beställa. Har dock inga pengar nu så får vänta tills nästa vecka. Då blir det nog detta jag beställer:


Sedan fick jag ett lustigt samtal. Telefonen ringer och jag svarar:

Jag: Hej det är Emma
Kvinna: Hej, ville bara säga att vi inte äter hemma idag
Jag: Eeeh...oki?
Kvinna: Hör du inte vem det är?
Jag: Neeh
Kvinna: Det är Annika!
Jag: Eeh..jaha?
Kvinna: Åh jag kanske har ringt fel..?
Jag: Ja, det har du nog...

Men i alla fall... Annika äter icke här idag.. bra att veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela