Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Kvällsrapport

Publicerad 2011-01-10 21:29:42 i Allmänt,

Har ju inte varit hemma så mycket idag så har inte blivit så mycket bloggande, och dessutom hittade jag inte min kamerasladd och kunde inte lägga in de bilder jag tänkt och då blev jag så ilsk att jag inte kunde blogga bara för det..haha.

Var ett bra möte på banken idag och fick lite olika besked och förslag från olika håll under dagen som gav lite nytt hopp och ny energi. Nico fick vara hos mormor en stund vilket han tyckte var roligt och trots att vi var ute och for lyckades vi upprätthålla hans nya rutiner ganska bra och han somnade gott vid 19.20 och förutom ett litet napptapp så har han sovit gott sedan dess.

Körde förresten fast bilen lite grann på mina föräldrars infart idag... den var ren is och det var som att åka rediobilarna på Liseberg... man bara studsade mellan snövallarna. Mamma fick hjälpa mig att få loss bilen..hehe.

Har känts som en bra dag som avslutades traditionsenligt med StarTrek. Darmak and Jilad at Tanagra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela