Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Ja just det, sa Nico

Publicerad 2011-01-05 12:09:30 i Nytt på bebisfronten,

Jag skrev ju nyss, alldeles nyss, att Nico brukar sova ett så långt pass vid denna tiden. Ja tjena... skulle inte tro det sa Nico och sov i 20 minuter och sedan var tvärpigg och överlycklig.


Ser detta ut som någon som tänker somna?


Full av bus


Kunde till och med bjussa kameran på ett leende :)


Tänker du ta kort länge eller? Jag är liite upptagen här..

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-01-05 12:47:33

Bra! Passa på nu att försöka vända dygnet för honom så han sover sitt "långa" pass då;)) Han är så go så jag tror jag störtar:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela