Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Hej i farten

Publicerad 2011-01-21 13:31:43 i Allmänt,

Blir inte mycket bloggat idag... säkert mer senare dock... för har fullt upp här hemma. Nico sov hyffsat i natt även om hans morgon var lite si sådär, men själv sov jag inte alls speciellt bra. Nico vaknade för morgonen vid 7 och tog upp honom då för att vi skulle hinna bli klara tills vi skulle åka iväg.
Han åt och kläddes på innan Hampus fick frukost vid 8. Strax innan 9 åte vi iväg då Hampus skulle till sitt nya jobb och hämta arbetskläder och göra säkerhetstest och grejer.

Under tiden Hampus gjorde det så åkte jag till bilverkstan för att få offert på vad det kommer kosta att laga backspegeln. Efter det åkte jag och Nico till torget och kollade lite i affärer och tog en fika. Han var mycket duktig och på gott humör större delen av tiden.
Köpte bland annat en stor "Fem myror är fler är fyra elefanter"- ask som jag skall ha till alla leksaker i vardagsrummet tills dess han kan ha den i sitt rum.

Nu har vi handlat och kommit hem alla tre och fortsätter vår städning.

Bye bye igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela