Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Två saker

Publicerad 2011-02-27 06:12:04 i Allmänt,

Kom förrsten på att en mycket förvirrad Hampus kom in till mig sent igår kväll efter att ha matat Nico och sa: "Han vill inte ha nappen... han slår efter mig om jag försöker ge den till honom"
Sån är han vår son... ibland vill han ha napp, ibland inte... och då vill han verkligen inte ha den :)

Jag vet inte om jag berättat en annan sak, Nicos nya skumma sovvana. Nu för tiden är det viktigaste inte snuttisen även om den måste vara där. Nej, det viktigaste är att ha vill ta sin hand om hålla spjälskyddet som ett litet tak ovanför sitt huvud och pilla med tvättrådslappen på skyddet som sitter just där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela