Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

This day

Publicerad 2011-02-26 18:14:30 i Allmänt,

Jag mår lite bättre nu. Och så har vi gått igenom alla räkningar och insett att denna månaden är en bra månad... det tycker vi om :)

Nico verkade må bättre nu på eftermiddagen också. Lite trött, men det är han ju alltid efter 16. Han låg på mage på sin madrass och la huvudet på sned och vilade kinden mot madrassen och såg ut som en söt liten ängel. En stund ville han till och med mysa i mitt knä och gosa kinden mot mitt bröst. Lycka.

Nu skall jag strax duscha medan Hampus gör mat.

Förresten har det kommit en ny Criminal Minds spin off. Det gör mig glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela