Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Sömnsjuka?

Publicerad 2011-02-07 16:53:47 i Allmänt,

Nico har velat sova nästan hela dagen, Hampus har varit som ett vrak av trötthet de senaste dagarna och jag känner mig helt matt trots att jag fick sova bra i natt. Vet inte vad för konstig sömnsjuka som drabbat vår lilla familj.

Eftersom Nico sovit så mycket så borde jag ju fått gjort en del men idag har jag verkligen inte presterat något alls. Fyllt en diskmaskin och satt på den, that´s it ungefär. Känner mig skumt tung i kroppen och har en lätt huvudvärk. Kanske är det en mild depression över att det snöade igen idag.

Om en timma skall jag laga middag och sen skall jag och Hampus se på Solsidan och Sherlock... sen skall han jobba natt. Usch så trist. Blir alltid så himla sugen på att ha Nico hos mig de nätterna, men för allas skull måste jag låta bli. Synd att rubba på en fungerande vana och göra honom förvirrad vad gäller vart han skall sova... men det hade ju varit så gosigt. Vill gosa så mycket som möjligt för är rädd att bebisstadiet snart skall vara över och då vill jag ha njutit av det så mycket som möjligt.


Arg Nico som vill ha mammas kamera...Give it to me!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela