Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Seeg

Publicerad 2011-02-23 10:07:04 i Allmänt,

Jag är superseg fast Nico sov relativt bra i natt - men det är för att det blev en så tidig morgon.

Nico somnade ju tidigt igår men vaknade till och åt vid 20. Sedan vaknade han vid midnatt och sedan sov han till 05.30. Bara det att Hampus gick upp för att åka till jobbet runt 04 och då vaknade jag och lyckades inte somna om speciellt länge innan Nico ville att det skulle vara morgon. Han var visserligen bara uppe knappt en timme innan han ville sova igen och då sov han till 8 eller något i den stilen.

Måste försöka få honom att smna senare på kvällen känner jag nu. Det är hanterbart att gå upp vid 7 eller 8, men inte innan dess. Absolut inte runt 5!

Gör om hans matrutin också. Innan har han fått gröt vid lunch och kvällsmat, men nu skall han få gröt som frukost och kvällsmat och kämpa på mer med smakisar av annat runt lunch. Skall testa den där metoden då man ger dem stora bitar som de själva får knapra på.

Just nu borde jag verkligen ta tag i disk och tvätt men måste sitta ner en stund till. Helt yr i huvudet av trötthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela