Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Min älsklingspojke

Publicerad 2011-02-12 13:40:23 i Nytt på bebisfronten,

Trots att han hostar, nyser och är allmänt hängig idag så bjuder han på ett leende när mamma tar fram kameran och skojar till det.


Han är såå underbar min lilla älskling <3

Lite orolig dock för kan inte få i honom speciellt mycket ersättning, och det lilla jag får i honom kräks han upp. Får nog hålla koll noga nu så att han inte blir uttorkad.

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-02-12 15:54:52

Usch då. Krya på sig!

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-02-12 17:04:24

Lille plutten, det är bra att du kollar honom lite extra. Men du är en bra mamma så jag vet att jag inte behöver oroa mig:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela